RAG-agenter kombinerar AI med din egen data för att ge unika insikter istället för generiska svar. Lär dig hur specialiserade AI-agenter kan transformera din marknadsföring och ge konkurrensfördelar.
Du behöver inte betala sjusiffrigt för TV-reklam. Med CTV (Connected TV) kan du synas på storbilden i vardagsrummet för en bråkdel av kostnaden – och med datadriven precision.
Många missar en av de viktigaste inställningarna i LinkedIn Ads – visningsbudgetar. För kampanjer som körs över längre tid kan detta enkla verktyg sänka kostnaderna dramatiskt samtidigt som du når rätt personer vid rätt tidpunkt.
En växande trend inom B2B-marknadsföring är att köra annonser från grundare och anställdas personprofiler istället för företagssidor. Detta ger ofta bättre engagemang, lägre CPM och mer autentiska kopplingar med din målgrupp.
Många tror att konverteringsspårning handlar om att mäta resultat. Men det handlar egentligen om att ge plattformarnas algoritmer bättre förutsättningar att jobba med och förstå dina kunder bättre.
Med Microsofts integration av ChatGPT i Bing och Office-ekosystemet har synlighet på Microsofts plattformar blivit avgörande för att ranka bättre i AI-sökningar.